maddco-logo-2023

معرفی شرکت

شرکت مادکو (ماد ایمن طب) با هدف ارائه خدمات مهندسی و مدیریت HSE از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. در ابتدای فعالیت اقدام به اخذ مجوز خدمات مهندسی بهداشت حرفه‌ای و سنجش آلاینده‌های محیط کار نموده و پس از آن طبق برنامه‌ها و دورنمای ترسیم شده توسط مدیران شرکت جهت فعالیت در کلیه‌ی زمینه‌های HSE به صورت سبد خدمات پیمانکاری، اقدام به توسعه شرکت در دیگر زمینه‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مرتبط شد و به موازات امور مذکور، جذب کارشناسان و مسئولین فنی مربوطه نیز انجام شد.

اکنون پس از یک دهه حضور مستمر در صنعت با تفکر ارائه‌ی خدمات متمایز و با کیفیت موفق شده‌ایم با استقرار سیستم‌های مدیریتی ایزو و اخذ گواهینامه‌ی معتبر به عنوان یکی از معدود شرکت‌ها در بین شرکت‌های مشابه، گواهینامه‌ی صلاحیت ایمنی پیمانکاران و دیگر مجوزهای لازم از سازمان‌های مرتبط از جمله وزارت کار، سازمان استاندارد، سازمان آتش نشانی و … را اخذ کنیم.

این شرکت هم اکنون در ارائه کلیه خدمات آلاینده‌سنجی محیط کار و محیط‌زیست، بازرسی فنی تجهیزات صنعتی، طراحی و نصب و تست سیستم‌های آتش نشانی، ارتینگ و صاعقه گیر، تامین نیروهای متخصص در حوزه‌ی HSE، استقرار و مستند سازی HSE، پیمانکاری HSE در پروژه‌ها و سازمان‌ها، مشاوره و تامین تجهیزات حفاظت فردی و گروهی و … دانش و توانمندی فنی و تخصصی کامل را دارد.

 

مدیر عامل
محسن اسدیان

error: Content is protected !!
Don`t copy text!