maddco-logo-2023

سمپاشی هتل ها

مرتبط ترین ها

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دريافت تعرفه خدمات با ما در تماس باشید

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در تمامی هتل‌ها می‌بایست در نظر گرفته شود، راه‌ یافتن موجودات موذی به هتل‌ها است. در صورتی که آفات و ورود آن‌ها به اتاق‌های هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و … رخ دهد، مشکلات قابل توجهی را برای مدیریت هتل و اماکن مشابه به وجود خواهد آورد.

از مشکلاتی که ممکن است در این راستا رخ دهد، می‌توان به کاهش پیدا کردن ستاره‌ها و اعتبار هتل، جریمه شدن و پیگرد قانونی، و در نهایت بسته شدن هتل مورد نظر اشاره کرد.

سمپاشی

در صورتی که مدیریت هتل برای پیشرفت سازمان خود اقدام به تبلیغات نماید و هزینه کند تا بتواند مشتری‌های خود را فزونی بخشد، با گرفتار شدن در دام هجوم موجودات موذی، ضرر قابل توجهی را به چشم خواهد دید.

از موجودات موذی که در هتل‌ها مشاهده‌ می‌شوند می‌توان به عنکبوت‌، سوسک، ساس، پشه، مگس، برخی از گونه‌های مورچه‌ها و … اشاره کرد.

برای کنترل محیط می‌بایست راه‌کارهای گوناگونی را مورد بررسی قرار داد. یکی از موثرترین راه‌کارها در این راستا، مسدود کردن راه‌های ورود موجودات موذی به درون اتاق‌های هتل‌ها است.

سمپاشی اماکن

از راه‌های ورود موجودات موذی به درون اتاق‌ها می‌توان به قسمت تاسیسات سازه، شکاف‌هایی که در اتاق‌ها و در ساختمان از پیش ایجاد شده و مسدود نشده‌اند، و سامانه‌های تهویه اشاره کرد.

نیاز روزانه و مبرم حیوانات موذی به آب را نباید فراموش کرد. لوله‌های آب، چاه‌های فاضلاب و مسیر‌های آب مربوط به سرویس‌های بهداشتی دارای رطوبت قابل توجهی هستند. وجود رطوبت در این قسمت‌ها از ساختمان هتل می‌تواند شرایط مساعد و مناسبی را برای تولید مثل و زندگی موجودات موذی فراهم آورد.

محل‌های تاریک و کوچک‌ همان محل‌هایی هستند که آفت‌ها تمایل دارند تا در آن مکان‌ها حضور داشته‌باشند و به زندگی و فعالیت خود ادامه دهند. برای جلوگیری از ورود حیوانات موذی به ساختمان هتل می‌بایست چنین مکان‌هایی از بین برود.

سمپاشی هتل

رعایت بهداشت عمومی و بهداشت محیط در ساختمان بسیار مهم است. بدیهی است که باقی‌مانده‌ی غذا و خارج نشدن صحیح آن از محیط می‌تواند مشکلات متعددی را برای ساکنان ساختمان به دنبال داشته‌باشد.

در صورتی که در محیط‌های گوناگون داخل ساختمان از وسایلی‌ استفاده شود که مدت‌ها در قسمت خاصی حضور پیدا کرده‌اند، چنین شرایطی باعث ایجاد پناهی برای رشد حشرات و حیوانات موذی خواهد شد.

سمپاشی در هتل و مسافرخانه

بهترین راه‌کار برای از بین بردن حشرات و حیوانات موذی در محیط هتل‌ها، انجام دادن سمپاشی مطمئن و حرفه‌ای است. شرکت مادکو با سابقه‌ی درخشان در انجام سمپاشی برای بسیاری از ادارات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، کارخانجات و سایر اماکن، آماده است تا سمپاشی مربوط به محل مورد نظر شما را انجام دهد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی مادکو در این رابطه مراجعه فرمایید.

 

نویسندگان محتوا:

اسداله محمدخانی

مژگان خاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Don`t copy text!